Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bakåtpilen i Chroome


Bynolf

Rekommendera Poster

Tidigare när jag har bytt en sida i T.ex. Aftonbladet och läst sidan har jag kunnat gå tillbaka genom att trycka bakåtpilen i övre vänsta hörnet, men detta fungerar inte längre.

Nu får man trycka 4-5 ibland fler gånger på pilen för att komma tillbaka.

Jag kör Windows 7 pro 64 bitars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigare när jag har bytt en sida i T.ex. Aftonbladet och läst sidan har jag kunnat gå tillbaka genom att trycka bakåtpilen i övre vänsta hörnet, men detta fungerar inte längre.

Fungerar hur bra som helst på min installation av Chrome.

 

Om du högerklickar på bakåtpilen så ser du vilka sidor du kan backa till. Du kan backa mer än ett steg via detta förfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Fungerar hur bra som helst på min installation av Chrome.

 

Om du högerklickar på bakåtpilen så ser du vilka sidor du kan backa till. Du kan backa mer än ett steg via detta förfarande.

Om jag t.ex. klickar på en artikel i Aftonbladet så lägger chrome ibland upp 4-6 sidor likadana. det betyder att om jag endast klickar returpilen när jag läst klart så får jag klicka lika många gånger som sidan lagts upp. Detta händer endast i chrome inte i firefox. Det här fenomenet har börjat på sista tiden, tidigare var det inget problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du gör som jag skriver i inlägg 3 och högerklickar på pilen så kan du välja vilken sida som helst av de senaste sidorna du varit på.

 

Edit:

Jag har missuppfattat den funktionen med högerklick. Den visar inte senast besökta av alla sidor utan senast besökta sidor på den domänen vilket ibland kan bli ganska många. Det är därför du får upp många sidor på Aftonbladet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...