Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Den bästa glöggen?


Davidsu

Rekommendera Poster

Hejsan! Nu är det ju faktiskt december så nu får vi på allvar börja snacka julmat och annat som hör julen till tycker jag!

 

Jag vill höra alla era grymma sillrecept och vilken som är årets bästa glöggsort!

 

Har kollat in flera olika glöggtest och blir inte riktigt klok på någon av dem. Så hjälp mig här nu!

 

Nu är det jul! Bjällerklang!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ernst kan man lita på! Den ska jag ta och testa. Den finska glöggen är ju dock en klassiker! Hahaha! Värmer nog bra. Här läste jag om ett glöggtest idag: http://finest.se/emm...nades-faktiskt/ Man får väl ge sig nu och ta och köpa Per Morbergs glögg då, någon som testat?

Om du vill vara kvar i Eforum så slutar du att tjata om produkter med Morbergs namn.

 

Som motvikt kan vi ta detta test http://bittesjul.blogg.se/2013/november/glogg-provning.html där produkten får mindre än 4 av 5 i snitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Vad är det för fåneri! Jag gillar hans prylar, ska jag då inte kunna få säga det? Vad är det för jäkla sida om man inte får yttra sig om vad man tycker om!? Gestapo! Det glöggtestet du länkade till är ju dessutom gjort förra året och inte samma glöggsort! MEN fine. Ska sluta upp att skriva mer om honom nu. God Jul på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för fåneri! Jag gillar hans prylar, ska jag då inte kunna få säga det? Vad är det för jäkla sida om man inte får yttra sig om vad man tycker om!? Gestapo! Det glöggtestet du länkade till är ju dessutom gjort förra året och inte samma glöggsort! MEN fine. Ska sluta upp att skriva mer om honom nu. God Jul på dig!

Om du bara gillar hans prylar, behöver du inte komma med öppna frågor i olika trådar först för att sen skriva att du bara vill ha en av hans produkter i alla fall. Här gäller inte yttrandefrihet utan här gäller Eforums regler med t ex förbud mot reklam och dit hör produktplacering. Även om du lyckas få hålla på i andra forum med samma frågor och svar så gäller det inte här.

 

Tack för att du slutar skriva om honom och jag önskar dig God Jul också.

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...