Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

TG799vn v2


berndtb

Rekommendera Poster

Hur många är det som vet att Telia i helgen gjorde en uppgradering av programvaran i TG799vn V2 (10.5.1.Q) av enorma mått allt är förändrat dect fungerar, upnp, gästnätverk lagts till och så vidare, otroligt det blev en ny router!!! Tänk på att man kanske måste bryta strömmen för att uppgradering skall ske!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt!

 

Ett tag sedan då jag upplevde problem ringde jag Telia och de genomförde då en uppdatering av min gateway vilket gjorde att alla problem försvann. Antagligen var det en beta-FW och genomförde inte utrullning till samtliga enheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hur många är det som vet att Telia i helgen gjorde en uppgradering av programvaran i TG799vn V2 (10.5.1.Q) av enorma mått allt är förändrat dect fungerar, upnp, gästnätverk lagts till och så vidare, otroligt det blev en ny router!!! Tänk på att man kanske måste bryta strömmen för att uppgradering skall ske!

 

Visserligen en månad sedan men hur märktes detta? Förutom förbättringen?

Idag verkar det som detta har hänt hos mig, verkar vara fabriksåterställt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Testade att koppla telefonen till routerns DECT nu frågar telefonen efter pinkod. Någon som vet hur man hittar denna? 0000 fungerar inte.

 

/Mikael A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att jag fortfarande har gamla programvaran (10.4.0.O). Får väl kontakta supporten för att få den senaste.

 

/Mikael A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK!

Tog kontakt med supporten och fick in senaste programvaran, dom sa att DECT-funktionen inte fungerar även om man har senaste versionen men de gör den.

Under "Verktyg/Telefoni/Hantera DECT enheter" klicka på "Para ny handenhet. Välj basenhet i telefonen och ange 0000 som pinkod.
Du måste även gä in under "Verktyg/Telefoni/inställningar för utgående/inkommande samtal" och markera den DECT-enhet som används.

 

/Mikael A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...